Wednesday, June 11, 2008

Transvaal Digitaal

Het filmpje dat ik tijdens mijn fietstour van het Vaillantplein tot en met De La Rey weg gemaakt en waarover ik afgelopen zaterdag al schreef ("Plannen en plichten"), is af. Zo'n 7 minuten, met muziek. het resultaat is natuurlijk groots - weer zo'n volkomen overbodig product waarmee YouTube het Web vervuilt, maar ik zie het als een eerste poging - een vingeroefening, een opmaat voor het grote werk. Ik heb het gepubliceerd, behalve op mijn YouTube account, op mijn Kuehleborn-blog, waar ook een iets uitgebreidere beschrijving te vinden is. Het heeft me aardig wat energie gekost om het te maken; heb het natuurlijk uiteindelijk weer afgeraffeld omdat anders de interesse verloren gaat - er zijn meer projecten en plannen. Zoals het verder uitspitten van de Digital Urban website. Of kijken naar producten van betere filmers dan ik; gisterenavond naar "Il y a longtemps que je t'aime" geweest van Phillipe Claudel. Weer een prachtige film.